top of page

Trondheim Lindy Hop Group

Public·110 members

Leelee Stone
Leelee Stone

Tannlegeabonnement med fast pris og uten binding – erfaringer?

En av vennene mine fortalte at hun bruker et tannlegeabonnement med fast pris og uten binding, og det fikk meg til å tenke på om det kan være noe for meg også. Jeg pleier å utsette tannlegebesøk fordi jeg ikke liker uforutsigbare kostnader, og dette høres ut som en enklere måte å holde munnen i god stand på jevnlig basis. Hva slags erfaringer har folk med slike abonnement? Får man like god oppfølging som ved vanlig tannlege? Hvordan fungerer det i praksis med behandlinger som krever ekstra innsats, for eksempel lagninger eller akutt behandling? Jeg er også spent på om det føles trygt å ikke være bundet til lang tid. Noen som kan dele både positive og negative sider?

17 Views
svetik andry
svetik andry
4 days ago

Jeg har lest litt mer om denne typen abonnement på Dentme.com , og det virker som en praktisk løsning for mange. Tannlegeabonnementet har fast pris på 149 kr per måned eller 1490 kr i året, som inkluderer årlig undersøkelse og behandlinger som nødvendige lagninger, akuttbehandling og tannhygienistbesøk uten ekstra kostnad. Mange forteller at fraværet av bindingstid gjør det enkelt å prøve og avslutte hvis man ikke er fornøyd. Det virker som man kan føle seg trygg på at man får nødvendig behandling uten å bekymre seg over høye og uforutsigbare regninger. Jeg synes også det er bra at det inkluderer folk med tidligere tannproblemer, da mange ofte føler seg ekskludert fra slike tjenester. Flere sier at denne fastprismodellen gjør det lettere å ta vare på munnhygienen regelmessig og har redusert deres tannlegeskrekk. Samtidig virker det som et abonnement også hjelper mange med å prioritere egne tannhelserutiner bedre over tid.

Edited

Members

• Coonne Cova
    Coonne Cova
  • bv xcvxvx
    bv xcvxvx
  • Harriet Armstrong
    Harriet Armstrong
  • Anuj
    Anuj
  • Evaa
    Evaa